Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
21
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 04:54:17 ip »
Vielä aloittajalle laittamistaan linkeistä - todellisuudessa he yrittävät kertoa ihan sitä samaa kuin minäkin tässä; nykyinen kristinusko on todellisuudessa saatananpalvontaa.

https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.wordpress.com/2018/08/18/marxilaisteologinen-seura-uudistaa-kirkkoa/

Kyse on kaikkea muuta kuin hauskuudesta - kauhistuu jos ymmärtää, että mitä todellisuudessa kristinuskossa ja sen opeissa on tapahtunut.
22
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 04:46:29 ip »
Hei eivät puhu uutta asiaa, mutta nyt todistettua asiaa. Jo liki 100 vuotta sitten ns. deterministiset lait muuttuivat pelkiksi tilastollisisi todennäköisyyksiksi, kun päästiin tutkimaan atomia pienempiä hiukkasia. Tämän mukaan mikä tahansa ilmiö on tieteenvalossa mahdollinen, mutta ei todennäköinen. Jos noppa näyttää lukua kuusi - se ei ole laskettavissa minkään heittonopeuden, heittokulman tai vastaavan perusteella, vaan kyseessä on aina vain joko sattuma tai tarkoitus - ihme tai ihmeellinen sattuma. Näin on kyse myös koko meidän elämästämme ja siihen liittyvistä sattumista ja tapahtumista - kohtaloista.

Minua henkilökohtaisesti kiinnosti Jeesuksen puhutut ihmeteot - siinä meillä olisi esimerkkihenkilö,  joka halutessaan pystyi vaikuttamaan atominytimen reaktioiden lopputuloksiin, niinpä perehdyin aiheeseen tältä kannalta. Viimeksi tarkastin - mutta myös Suomen ensimmäinen ydinfysiikanprofessori Laurikainen on luennoissaan käsitellyt aihetta - Ohion yliopistolta, että - todella - tieteellisesti ajatellen tämä on mahdollista; kyky pystyä vaikuttamaan atominytimen reaktioihin ja lopputuloksiin.

Huikeaa! Aivan mahtavat potentiaalit - kuten muistaakseni ydinfyysikkokin luennossaan mainitsee.

Olisikohan aika kaivaa esille ne Jeesuksen oikeat opetukset ja tarkastella tuota veristä vampyyriuskontoa uusin silmin ja ihmetellä, että miten ja miksi juutalaisten toimesta olemmekin päätyneet  hysteerisiksi ja vailla järkeä oleviksi markkinatorivouhkaajiksi, kun olisimme rahavallan sijasta voineet oppia hankkimaan kaiken tarvitsemamme vain sormia napsauttelemalla?
23
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 04:30:35 ip »
Olemme nyt tieteessä ja sanassa tietoisuus. Laitan katsotavaksi (suomen kielinen tekstitys myös) kvanttifyysikon  luentoja tästä aiheesta. Me elämmekin ajatusuniversumissa.

Tietoisuuden ensisijaisuus

https://www.youtube.com/watch?v=ETynDYINhOY

Lyhennetty versio - Einsteinin unelma on toteutunut - suuri älyllinen yhtenäiskenttä

https://www.youtube.com/watch?v=HUlDiua2BcA&t=10s
24
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 04:19:46 ip »
Minun silmissäni tuo valtakirja alkoi näyttämään kyllä aika kyseenalaiselta väitteeltä - varsinkin sen jälkeen, kun löydin Raamatusta Jeesuksen sanomana tämän kohdan, jossa ehtona on tekojen tekeminen, eikä edes minkälaisten tekojen tahansa.

Matt.7:

19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka TEKEE MINUN TAIVAALLISEN ISÄNI TAHDON.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta
 ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Ja Paavali puolestaan perustelee tekemäänsä kristinuskonoppia tällä tavalla:

Kirje roomalaisille, luku 7, Paavali puhuu

14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

Lopputulos on siis PALVELLA mielellä Jumalan lakia ja PALVELLA lihalla synnin lakia, ja hän kertoo, että miten hän tämän itselleen oikeuttaa ja siten myös uskovaisille, joten eipä tarvitse ihmetellä tämän päivän kirkon syvistä syöereistä löytyviä merkillisyyksiä. Tosin tässä tulee nyt kyseenalaiseksi myös Paavalin käsite Jumalasta. Ja jatkotutkimuksissa selviää, että kyseessä ei olekaan se sama Isä Jumala, josta Jeesus puhuu, vaan VT:n Baal-jumala, pakanajumala, jonka eräs nimi oli Rooman vallanaikana Sol Invictus, auringonjumala.

Tästä vakuudeksi vielä piispa Huovisen sanat:

Kirkko- ja kaupunki lehdestä, piispa Huovinen:

”Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus”.

Tai kuten samaisen lehden sivulla teologian tohtori Tarkki luonnehtii tätä kristinuskon muotoa veriseksi vampyyriuskonnoksi. Isot kirjaimet ko. lehden sivuilta:

JOS VERISTÄ SIJAISKÄRSIMYSTÄ KOROSTAVA KRISTINUSKO TULISI MARKKINOILLE NYT, SE TODENNÄKÖISESTI KIELLETTÄISIIN TAI SAISI AINAKIN K18-MERKINNÄN.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kristinusko-2-0


Onko siis mikään ihme, että kirkko on kriisissä, mutta onko tämä kriisi edes millään enää korjattavissa, jos kansalaisia on johdettu saantananpalvonnalla - siis okkultisin riittimenoin verenjuonnilla ja ruumiinsyönnillä - 2000 vuotta harhaan?!

Paavalin opetuksilla ja jutuilla ei siis todellisuudessa ollut mitään tekemistä Jeesuksen puheiden kanssa - selvisi, kun löydettiin nuo papyruskääröt autiomaasta. Niistä myös selvisi, että Jeesuksella oli kaksoisveli. Mutta ennen kaikkea kriisinpaikka kirkolla on nyt se, että Jeesus on jo 2000 vuotta puhunut siitä mikä on meidän tämän päivän todellisuus kvanttifysiikan silmin nähtynä. Hän nimittäin sanoi jo 2000 vuotta sitten näin:

"Lähtekää liikkeelle siitä, mikä ei näy, ja pyrkikää löytämään näkyvän päämäärä. Silloin ajatus virtaa esiin ja paljastetaan teille, kuinka usko näkymättömiin on ollut niissä, jotka ovat näkyviä, mutta kuuluvat syntymättömälle Isälle. Jolla on korvat, se kuulkoon!"



25
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 03:57:10 ip »
Ja sitten selvisi sellainenkin asia, että Paavali - hän on pääosin  Raamatun tekstin kirjoittamisten takana, joihin kristinusko perustuu - oli juutalainen rabbi, varakkaan perheen vesa ja Rooman kansalainen, joka oli saanut juutalaisopettajakseen maineikkaan Gamaliel Vanhemman. Sanotaan, että hän ei koskaan henkilökohtaisesti tavannut Jeesusta, mutta koska hän kolme vuotta myöhemmin sanotusta Jeesuksen ristiinnaulitsemisajankohdasta oli vielä tuomitsemassa juutalaisneuvostossa Stefanoksen kuolemaan, niin kaiken järjen ja logiikan mukaan hän on ollut myös samaisen juutalaisneuvoston jäsenenä tuomitsemassa Jeesuksen kuolemaan.

Mutta - pidän itse erikoisena - Paavalin Raamatussa harrastamaa kiroamista. Hän kiroaa kaikki muut evankeliumit kuin itsensä tekemän ja niiden lukijat. Paavali olisi kirjoittanut tekstinsä ensimmäisellä vuosisadalla, niin todennäköisesti siellä oli sitten Jeesuksen tekemää tekstiä, joka kirottiin. Myöhemmin vuonna 309 Jeesus tuomittiinkin harhaoppiseksi ja hänen alkuperäiset tekstinsä määrättiin hävitettäväksi, jotka sitten löytyivät autiomaasta sinetöidyissä saviruukuissa vuonna 1948.

Raamatussa Paavali kertoo kristinuskon tekemisestään näin:


"2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

Eli näin ollen tekijästä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä ja Paavali asettaa itsensä jopa Jumalan asemaan tässä.

Kiroamisesta:

Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."

No nyt minä vasta kiinnostuinkin aiheesta - Paavali oli nimittänyt itsensä 13. opetuslapseksi ja väitti saaneensa Jeesukselta näyssä valtakirjan tehdä uskonto.

26
Uskonnot ja uskomukset / Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« Uusin viesti kirjoittanut sirpa ſyyskuu 05, 2018, 03:29:40 ip »
Hyvänen aika, löydän tältä foorumilta itseni monen vuoden jälkeen, kun jo luulin kuolleeni! Kyllä elämä on ihmeellistä!

Ihan muutamalla lauseella en kyllä onnistu kuittaamaan ev.lut. kirkon tilaa - tai ylipäätään minkään kirkon tilaa missään päin maailmaa - koska olen pureutunut jo vuosikausia pintaa syvemmälle tähän aiheeseen. Jos joku vaivaa, niin haluaa tietää enemmän, ja minua alkoi vaivaamaan Paavalin kirjoittama kohta galatalaiskirjeessään (3. luku), koska jos Jeesus Kristuksena oli niin Isä, poika kuin Pyhä henkinkin - kirkon opettama kolminaisuus oppi - niin jos kaikki nämä kirotaan ristille, niin eikö silloin ole Saatana vapaana?

Näin Paavali kirjoittaa tästä luterilaisesta sijaiskärsimys ja ihmisuhrikultista:

13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
27

Nurkkaan ahdistettuina agendamediat valehtelevat

Chemnitzin syyttäjällä ei ole tietoa, että kaupungissa olisi jahdattu ulkomaalaisia tai sellaiselta näyttäviä. Samalla kannalla on myös chemnitziläinen paikallislehti Freie Presse.

Tosiasiat eivät tälläkään kertaa merkinneet mitään agendatoimittajille ja agendamedioille. Yle ja HS-Pravda lähtivät laukalle muille tietä viitottaen.

Linkki.
https://www.oikeamedia.com/o1-81311
29
Breaking Alternative News! / Vs: NIGEL FARAGE: PIDÄTTÄKÄÄ GEORGE SOROS!
« Uusin viesti kirjoittanut sylettää !!! ſyyskuu 04, 2018, 07:27:02 ip »
December 2010 – GEORGE SOROS AND HIS EVIL EMPIRE: Exposing the real power behind the radical transformation of America

[/Linkki.
http://superstore.wnd.com/Whistleblower-DIGITAL-VERSION-December-2010
30
Uusi Maailmanjärjestys - "New World Order" / Vs: AGENDA 21 / 2030 JYLLÄÄ !!!!
« Uusin viesti kirjoittanut sylettää !!! ſyyskuu 04, 2018, 01:34:29 ip »
GLOBAL COMPACT FOR SAFE, ORDERLY AND REGULAR MIGRATION

Tämänkin YK kusetuksen SUOMI tulee allekirjoittamaan joulukuussa Marokossa ja sitä myöten suomen ongelmat haittamaahanmuutosta tulevat vain kasvamaan, kun ollaan tietosia suomen hallitusten ja viranomaisten toimintatavoista !!!

Linkki.
https://refugeesmigrants.un.org/sites/default/files/180711_final_draft_0.pdf


Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10