Kirjoittaja Aihe: Käyttäjä: Esittele itsesi  (Luettu 1728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kummo

• Foorumimoderaattori
Käyttäjä: Esittele itsesi
« : Lokakuu 21, 2013, 01:19:03 ap »
  •   +1
  • Tänne voi siis lyhyesti kertoa kuka on, millainen on luonteeltaan, mitä on tehnyt ja mitä harrastaa (ellei harrastuksille tule omaa keskustelua).

Eli lyhyesti voi vastata joihinkin seuraavista kysymyksistä kuten:

- Millä nimellä sinut tunnetaan (netissä tai afk/irl)

- Millä adjektiiveilla luokittelet itsesi (duunari, hippi, buddha, foliohattu, tutkiva journalisti)

- Mitä teet elääksesi

- Millä lailla parannat maailmaa vai keskitytkö omaan kehitykseesi?

- Mitä kautta löysit verkkomedian tai verkkofoorumin

- Oletko seurannut kauankin?

- Mitä ajattelit alkaa sivulla tekemään, katseletko vasta sivusta vai näetkö itsesi sivuston vakiokäyttäjänä?

Ja sitten esittelen itseni.

Minut tunnetaan netissä nickillä Kummo useammalla eri sivustolla ja joidenkin kesken sitä käytetään jopa kasvotusten.

Olen kansalaisaktivisti, tutkiva journalisti, sihteeri parissa yhdistyksessä ja osaan tasaisesti vähän kaikkea mutten ole erityisen hyvä missään.. ja pidän siitä koska tykkään vaihtelusta.

Uskomuksiltani olen agnostikkobuddhanewagesatanistispiritisti (yeah, figure that out) :P

Itse uskon kykeneväni vaikuttamaan yhteiskuntaan tekemällä asioita monella rintamalla. En ole tyytyväinen nykyiseen politiikkaan joten pyrin vaikuttamaan siihen sen sisällä.. mutta koska näen ettei se yksin auta, teen töitä myös yhdistyksissä että muissa kansalaisryhmissä (esimerkiksi sitoutumattomat aktivistit ja anarkistit). Olen esimerkiksi auttanut järjestämään ruokajonoja eduskuntatalolle.

Verkkomedian löysin olemalla läsnä torikokouksessa (occupy helsinki) kun Janus Putkonen tuli käymään paikalla. Kaveri tunnisti Januksen ja muistaakseni touhu meni siihen että Janus haastatteli kaveria ja kaveri sitten Janusta. Sain silloin paljon uutta tietoa maailman tapahtumista ja myöhemmin kiinnostuin itse samoista aiheista ja aloin tutkiskella samoja aiheita. Journalistista blogia voi lukea uudensuomen puheenvuorossa (linkki) ja tämän foorumin blogiosiossa.

Olen sivustolla foorumimodelaattori. Aion olla aktiivinen kirjoittaja, keskusteluunosallistuja ja blogaaja.

Tulette näkemään tuon avatarissa näkyvän vihreän kasvon monessa paikassa tällä sivustolla ;D 8)

Cool, nyt tein sen, teidän vuoronne. :P

Poissa Katsu

• Uusi jäsen
    • *
    Vs: Käyttäjä: Esittele itsesi
    « Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2013, 03:52:56 ip »
  •   +1
  • Moi! Loistavaa, että tämä foorumi on viimein toteutunut ja tullut käyttöön! Käyttäjänimeni muodostuu ensimmäisen ja toisen nimen alkukirjaimista. Olen keskustelijana muutamassa muussakin foorumissa ja kaikissa eri nimellä. Ikää kohta 36v., olen tarkkailija pääasiassa. Seuraan aktiivisesti, mitä sekä lähiympäristössä, että maailmanlaajuisestikin tapahtuu. Ulkomaisista uutislähteistä suosin mm. Russian Today, Al Jazeera... ja suomalaisista tietenkin Verkkomediaa.  :)

Mitä teen työkseni? - Opiskelen ja luon uraa web-designerinä ja graafikkona. Verkkomedia on tullut tutuksi sen alkuhetkistä lähtien. Liikuin seurassa, jossa oli aktiiveja, toimittajia ja foliohattuja.  ;D Henkilökohtaisesti suurin yksittäinen asia, joka on toiminut  "innoittajana" ja herättäjänä, on ollut ehdottomasti syyskuun 11, päivän tapahtumat. Päivän tapahtumat vaikuttavat näemmä yhä niin moneen asiaan, ettei sitä voi olla ohittamatta, ikävä kyllä. Luultavasti tulen täällä olemaan harvakseltaan, kunnes sitten porukan lisääntyessä tulen olemaan päivittäin.  ;) Aika näyttää...

Poissa Mikkemarika

• Uusi jäsen
    • *
    • Nada es imposible!
    Vs: Käyttäjä: Esittele itsesi
    « Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2013, 12:59:00 ip »
  •   +1
  • Moi

Olen Mikkemarika ja sama nikki on usemmassa paikassa käytössä, ja juontuu jo teini-iästä poikatyttö-imagosta.. Jäänyt siis päälle  ;D

Luokittelen itseni kriitikoksi, hipiksi, vastavirtaan uivaksi kalaksi, tavallaan tutkiva tutkija ainakin homeopatian, ravinnon sekä rokotteiden suhteen. Sen verran mitä näiltä kahden vesselin hoidoilta kerkiää roikkua netissä :P (Eli ei paljoa päivässä  :-\)

Tällä hetkellä kotiäiti, työelämässä olen puuseppä ja materiaali- ja pintakäsittelytekniikan insinööri, työkokemus on jäänyt vähän vähille lasten ilmaantuessa kuvioihin :-X

Keskityn vähän joka asiaan, mutta pääpaino on oman jaksamisen kanssa, kun loppuelämän seuralaiseni (MS) ei ole niistä helpoimmista päistä varsinkaan huonoina päivinä!

Aktiivin ja netin kautta löysin Verkkomedian ja verkkomedian kautta myös foorumin ja intensiivemmin seurannut viimeiset kolme kuukautta ainakin ja foorumiin heti kun ilmestyi :)

Mitäkö teen sivuilla? Luen, kommentoin, jos on asiaa. Alkuun keskityn tuonne ns. "helpoimpiin" aihepiireihin, mutta jos on tarpeeksi mieltä kuohuttavia juttuja kotimaan uutisteksteissä niin ehkäpä sinnekin
    =Vakiokäyttäjä, toivon mukaan!
    "Ihanat vaaleat pilvet liukuvat taivaalla. Hiljaa ja lumoavasti laulaa ulappa.

Aaltojen hyväilyistä hiekka on väsynyt. Tulisit aivan hiljaa, tulisit juuri nyt!" (Saima Harmaja)

Poissa KemikaaliAli

• Uusi jäsen
    • *
    • Vanhojen koneiden entisöintiä sekä metallien valut
      • Kemikalialin biodieselsivusto
    KemikaaliAli
    « Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2013, 12:32:44 ap »
  •   +1
  • KemikaaliAlina olen joihinkin foorumeihin kirjoitellut ja joskus herättänyt pahennusta. Nikki on tullut omaksi jokunen vuosi sitten. Pääasiassa se syntyi biodieselkokeiluissa, jota piti oppia lähinnä kantapään kautta. Netti oli myöskin  hyvä apu.

Harrastuksena on vanhat koneet, maamoottorit. traktorit ja vanhat autot. Metallien valuhommat piti opetella,kun noihin koneisiin ei enään tehdä varaosia. Nykyisellä uunilla sulaa pronssi ja messinki. Hopeasepän töitä olen jonkin verran harjoitellut. Pääasiassa perheen ja osin suvunkin naisille. Kotisivuillani on joitakin teelmiä kuvagalleriassa.

Foliohattu taitaa olla lähimpänä omaa. Asiat pitää kokeilla, ennenkuin uskoo ja useimmiten ei sittenkään.

Tällä hetkellä  olen sairaseläkkeellä ja yritän kuluttaa aikaani noilla harrastuksilla, joita on jokaiselle vuodenajalle omansa.
    Sairastaminen piti aloittaa Uralin takana Siperiassa,  jossa olin työkomennuksella sähko -ja automaatiotoiden peräänkatsojana. Vietin pari viikkoa Novy Urengoissa paikallisessa sairaalassa ja samaa rataa mennään täälläkin. Sairaalakokemuksia on kertynyt tarpeeksi.

Onneksi lapseni ovat jo aikuisia. Nuorimmainen poika täytti 24 vuotta. Olen kertonutkin,että meillä on kaksi poikaa ja kummallakin yksi sisko.

Löysin Verkkomedian vajaa pari vuotta sitten ja lueskelen parin viikon välein artikkeleita. Nyt taitaa kulua enemmänkin aikaa,
    jos paiviä riittää.

Jos aiheeni kiinnostaa ja jos politiikkaan ei saada muutosta ennen seuraavia vaaleja,  niin voin kirjoitellakin lisää. Luen kyllä edellenkin ja nyt foorumin myötä aikaa tuntuu kuluvan aika mukavasti.
    KemikaaliAli

Tippaajia: ####

Sinun antamiasi: #### Umk

Muiden tipit: #### Umk

Tipit yhteensä: #### Umk

Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: