Verkkofoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

12.10.2020 Verkkofoorumin ulkoasua ja toimintoja uudistellaan lokakuun aikana.

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Lokakuu 25, 2020, 10:17:07 ap

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Shoutbox

Juuri

2020 Oct 12 20:41:58
Verkkofoorumi uusiutuu!  :D
jäsentä
  • Jäseniä yhteensä: 226
  • Latest: etokes1
Stats
  • Viestejä yhteensä: 6629
  • Aiheita yhteensä: 3633
  • Online Today: 87
  • Online Ever: 255
  • (Huhtikuu 15, 2020, 01:37:42 ap)
Paikalla olevat käyttäjät
Users: 0
Guests: 39
Total: 39

Kirjoittaja Aihe: YRITTÄJÄ ITSEMURHAT KÄYNNISTYIVÄT SUOMESSA, EI APUA PANKEILTA TAI HALLITUKSELTA.  (Luettu 409 kertaa)

sylettää !!!

• Kunniajäsen
  • Poissa Poissa

"Taru-rakas et varmasti halua tätä viestiä, mutta minun on pakko laittaa tämä sinulle tiedoksi. Tilitoimistoissa todella moni on tämän saman asian edessä jossain vaiheessa, minäkin mahdollisesti: ”Tänään ensimmäinen itsemurha tuli minun työpöydälleni tästä koronakriisistä. Tehnyt yrittäjä ei nähnyt muuta ulospääsyä.”

Tähän viestiin heräsin kiirastorstaina. Olen ammatikseni vaiennut itsemurhista jo 90-luvulta alkaen. 22-vuotiaana kesätoimittajana opin, että itsemurhista ei kerrota mediassa. Opin kirjoittamaan kuoli yksin kotonaan. Näin tehtiin ja tehdään siitä syystä, että itsemurhien uskotaan lisääntyvän, jos niistä kerrotaan. Tällaista on luonnollisesti haluttu välttää mediassa, ja siihen kaavaan ja kuplaan minäkin solahdin 22-vuotiaana, 24 vuotta sitten. Puhkaisen lähes neljännesvuosisadan kestäneen kuplani nyt.

Linkki.
https://www.yrittajat.fi/blogit/itsemurha-ei-ole-ratkaisu?fbclid=IwAR0HoeMwnat2Xiz1tMaSnDjCU5FzBziITv45-kSoi-ED0yRQ7UoQ87T7IbE
Kirjattu

Your tips: #### Umk

Others' tips: #### Umk

Total tips: #### Umk

Send bitcoins to
Amount:
Umk - ( 0 Umk available )
Note:

Sivu luotiin 0.14 sekunnissa. 32 kyselyä tietokannasta.