Kirjoittaja Aihe: [:] Valkoisen Tiikerin Aikakirjat: Hylätkää saatanan systeemi! [:]  (Luettu 1774 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa [:]Kiltamestari[:]

  • Uusi jäsen
  • *
  • Viestejä: 44
    • Bonsai Ekosysteemi- projekti
  •   0




  • Minä en väitä olevani enkä ole parempi kuin muutkaan.

    Muistakaa, että tiikeri on peto.

    Älkää uskoko minuun, miksi minä mistään mitään tietäisin: muutoin minusta tulee se uusi eliitti jos ihmiset alkavat hurraamaan minulle.

    Jeesus itse sanoi, että edes hän ei ole hyvä: ainoastaan Jumala on.

    Täten, kukaan kristitty ei voi väittää olevansa hyvä ihminen: muutoin hän korottaa itsensä Jeesuksen yläpuolelle.

    Uskokaa siis vain Jeesusta älkääkä ottako tämän maailman opetuksia itseenne. Ei ole muita mestareita, kuin Jeesus: Jumalan ainoa Poika, uudestisyntynyt vapahtaja; valkoinen karitsa.

    Jeesus opetti nöyryydestä: hän pesi omien opetuslastensa jalatkin.

    Julistaessamme, olkaamme myös nöyriä mutta rakkaudessamme kovia: älkäämme pelätkö tuoda esille Jeesuksen sanaa ja sanomaa; työ on vielä kesken eikä se saa tauota.

    --

    "Parantukoot uskossaan sairaat, sillä Jumalan on maa!"

    [:] LUOMAKUNNASTA & BABYLONISTA [:]

    On huolestuttavaa, kuinka niin monet ihmiset nykyään ajattelevat että eläimet on luotu yritysten leikkikaluiksi, joille voi tehdä mitä tahansa.

    Kun hyväksymme vääryyden, on helppo hyväksyä vielä suurempi vääryys.

    Kun kohtelemme puolustuskyvyttömiä eläimiä näin, alkaa se myös pian vaikuttaa meidän käyttäytymiseen muita ihmisiä kohtaan: ei mikään ole pyhää.

    Eläinrääkkäys on lailla kiellettyä, mutta jos sinulla on rahaa ja yritys tai olet valtio: laki ei koske sinua.

    Senkus perustat natsilabran jonnekin maan alle ja veriuhrit voivat alkaa vaikkapa uuden huulipunan takia.

    Tätä ei tehdä sen takia, että siitä olisi hyötyä: tämä on sen takia, koska babylonin portto nauttii hekumallisuudestaan ja rienauksestaan.

    Älkää seuratko porttoa! Muutoin teette itsekin huorin ja rienaatte! Ei synti siitä paljoa muutu, että tajuatteko nyt vai Herran edessä tuomiolla, ruumiin kuoltuanne; eläneenne synnissä!

    Eläinkokeet ovat suorastaan saatananpalvontaa: ennen uhrattiin Jumalalle teurasuhreja, nyt tiedepapit uhraavat rahan jumalalleen.

    <a>http://www2.nyt.fi/20111030-ja-katso-nykyaikaa-viikkilaiset-leikkaavat-lehmiin-reikia/</a>

    -----


    Mikä valtio on itseasiassa siis kun sen elinehto on rienaus ja veri: ihmisten ja eläinten veri?

    Miksi valtio pakottaa kaikkea synteettistä ja luonnotonta? Mitä saatana tästä hyötyy?

    Jumala loi ihmisen asumaan luomakunnassa. Kun meidät revitään juuriltamme, tulevat ihmiset sairaiksi niin ruumiistaan kuin mielestään.

    Sairaita, eksyksissä olevia ihmisiä on helppo ohjailla: kuten karjaa.

    Suomeenkin tuodaan yli puolet kaikesta tavarasta mm. karjan rehusta muista maista, missä on nälänhätä ja lapset kuolevat siellä jotta saamme pihvimme pöytään.


    Eikö verinen pihvimme ole siis myös näiden kuolleiden lasten verta jotka olisivat vaikka itse syöneet sen rehun, jonka me syötämme karjallemme?

    Uudet lenkkarisi teki kiinalainen äiti jonka olisi pitänyt käyttää se aika tuottaakseen ruokaa pellolla mutta saikin kouraansa vain pari lanttia, millä ostaa koneöljyssä keitettyjä teollisuunuudeleita.

    Punaiset ristit sun muut lonkerot eivät auta ihmisiä vaan vievät rahasi ja antavat siitä sentin köyhälle silmänlumeeksi: eliitti lihoo rahoistasi, ei nälkää näkevät.

    Tällaiset kulissit on ainoastaan sitä varten, että nykyinen tilanne saadaan pysymään ennallaan ja lääkefirmojen rosvot pääsevät tekemään rokotetestejään mm. Afrikkaan ja Intiaan: tällaiset paljastuneet petokset ovat ihan normaali käytäntö, mutta aina joskus illuusio repeää hetkeksi kun tarpeeksi monta rehellistä ihmistä yhdistää voimansa jonka jälkeen tuuditetaan taas ihmiset siihen uskoon, että kyse on vain yksittäistapauksista.

    http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/93470-7000%E2%82%ACkk-ei-riittanyt-%E2%80%93-ahne-pomo-vankilaan

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=185&artikel=4745158

    http://www.hymy.fi/uutiset/asiantuntija-erkki-pennanen-suomen-afrikka-kehitysavusta-menee-jopa-90-prosenttia-rikollisille

    http://rahmispossu.net/2011/04/22/ruotsi-jakaa-kehitysapua-ruotsiin/

    http://www.hs.fi/paivanlehti/ulkomaat/BBC+Somalian+apurahoja+kadonnut+sata+miljoonaa/a1338517430445






    Esim. RAY rakentaa Suomessa kokoajan mm. mielenterveyspaikkoja, jotka omistaa sitten taas yksityinen firma joka saa ilmaiset tilat sillä verukkeella, että "tällä autetaan nuoria syrjäytyneitä".

    Vuokra sellaisessa kahden hengen pienessä huoneessa on 500 euroa kuukaudessa niin voi laskeskella mitä tuollainen iso, sadan huoneen kerrostalokin tuottaa kuukaudessa eliitille kun valtio on sen jo maksanut..

    Ei valtio ole ihmisiä varten, vaan ihmiset ovat valtiota varten: aivan kuten tehotuotantokarja, mistä sen hoitajat hyötyvät ja elävät loisien.

    Valtio on itseasiassa pedon pää ja yritykset ovat sen lonkeroita: babylonin portto.

    Miten voitamme pedon?

    Ei tätä petoa kukaan ihminen voi tappaa mutta Jeesus voi avata silmäsi ja pelastaa sielusi ettet enää saatanaa sokeana eläimenä palvelisi!

    Jos hakkaat siltä pään poikki, kasvaa kaksi tilalle: koko ihmiskunnan historian ajan on tehty vallankumouksia ja yritettä väkivalloin lopettaa tämä saatanan valta.


    Mutta ei se ole tänäkään päivänä onnistunut, saatanan valta maan päällä on nyt voimakkaimmillaan.

    Ainoastaan Herra käskyllään tulee saatanan vallan täällä lopettamaan ja se aika lähenee!


    Älkäämme kuitenkaan peljätkö! Sillä oman ruumiisi pelko ja maallinen pelko on saatanasta! Jos jotain haluat pelätä, niin vapise Herrasi voiman edessä ja pelkää sielusi puolesta!

    Sillä merkit ovat jo nähtävissä, peto epäröi ja on käynyt levottomaksi: tästä näkyy jokapuolella merkkejä, että eliitti on käymässä hätäiseksi ja pelokkaaksi.

    On alkanut apokalypsi: totuuden paljastuminen, verhon siirtyminen. Ja yhä useammat ihmiset näkevät, millaista hirviötä me elätämme ja sen irstaudesta elämme.

    Merkit ovat myös tällä planeetalla: tuulet ovat suuttuneet, sää on jokapuolella raivoissaan ja oikukas kuin ei se tietäisi enää omaa nimeään.

    Aurinko on muuttanut toimintaansa ja sen magneettiset navat ovat vaihtumassa.

    Ennen näkemättömiä komeettoja ja meteoreja sinkoilee pitkin taivaankantta ja tiedepapitkaan eivät enää tiedä mitä tästä sanoa joten he ovat hiljaa ja mykkiä.

    Sota on nousemassa takajaloilleen, hevonen korskuu kiihkoissaan ja kuopii maata.

    Fukushima kiehuu vihaisena ja sihisee kuin myrkkykäärme: demonitkin johdossa ovat käyneet vaimeaksi ja ennen niin uljaat puheet hiljaiseksi muminaksi.

    Suuret ihmismassat ovat heränneet ja vaativat vaahtosuin oikeutta: haluavat jälleen tuhota pedon miekoilla ja tulella, mutta eivät pysty näkemään sen todellista luonnetta, koska he eivät usko Jeesukseen tai Herraan; heillä on vain tämän maailman opetuksia ja heidän sydämensä tuntee vihaa, katkeruutta ja kostonhimoa.

    Kaikki eivät kuitenkaan pysty suomuja silmiltään siirtämään, vaan haluavat elää unessaan eivätkä nähdä totuutta: älkää välittäkö heistä, älkää vihapäin raivotko; he ovat tiensä valinneet eikä mikään sitä pysty muuttamaan.

    Keskittykää mielummin herättämään uusia ihmisiä: kertokaa heitä pysähtymään ja lopettamaan tämä hulluus omassa elämässään. Kertokaa heille porton likaiset salaisuudet: rokotteet, geenimanipulointi; näitä on kuin hiekanjyviä rannalla.

    Älkää menkö kuolleiksi, älkää liittykö vihan lietsojiin vaan olkaa rohkeita rakkaudessanne ja sanokaa, että myös demoni voi Herran armosta kääntyä vaikka olisikin verestä märkä. Muistakaa, että tuomio ei ole teidän vaan Herran!

    Eivät tämän maailman vankilat voi kahlita sitä, mikä tätä maailmaa riivaa! Eivät miekat vuodata sen verta, ainoastaan sinä itse sorrut miekkaasi ja kuolet jo eläessäsi.

    ----

    Ihmisistä täällä Suomessakin on tullut ikäänkuin "avaruusliskoja" joilla ei ole enää tunteita emmekä ymmärrä enää mikä on oikein tai väärin.

    Parannus ei tapahdu niin, että teemme poliittisia puolueita, adresseja tai mielenosoituksia. Teidän pitää puhua ihmisille kärsivällisesti ja opettaen: ei raivota ja sylkeä.

    Teidän pitää jatkuvasti muistaa myös oma syntinne ja pysyä nöyrinä vaikka vihaattekin porton riettautta.

    Yhteiskunta ei rakennu siten, että menette osaksi porttoa ja ajattelette "minun sydämeni on hyvä eikä minusta tule pahaa, vaan parannan pahan."

    Valta korruptoi! Seura tekee kaltaisekseen! Ette voi voittaa saatanaa sen omassa pelissä, unohtakaa se!


    Istukaa kotonanne tekemättä mitään, mielummin kuin tekisitte jotain mikä on saatanasta. Olkaa tekemättä mitään, jos ette tiedä että se on rakkaudesta.

    Saatanan valta perustuu ennenkaikkea valheeseen: nyt valhe on alkanut paljastumaan ja saatanan demonit johtopalleillaan tärisevät pelossa - jotkut eivät näe tuomion tulevan, ennenkuin se iskee heitä kasvoihin.

    Älkää kiivetkö babylonin torniin viemään sinne oikeutta: teistä tulee itsestänne tuomion alainen ja kaadutte päistikkää naamallenne maahan korkealta kun babylon romahtaa.


    Jotkin demonit ovat jo laukkunsa pakanneet ja valmistautuneet katoamaan, kun portto hukkuu omaan saastaansa. Jotkut ovat niin ylpeitä, että haluavat kaatua kun saatana täältä karkoitetaan mutta jotkut haluavat elää viimeiset vuotensa nauttien vielä porton herkuista.

    Tuomio on tulossa, myös meille ihmisille jotka emme omasta halustamme tiedä palvelevamme saatanaa mutta voimme aina kääntyä Jeesuksen puoleen ja parantaa tapamme.

    Vaikka eläisimme kuin eläimet, voimme kuitenkin ymmärtää että teemme väärin ja tuntea sydämessä siitä tuskaa, vaikka emme pystyisikään heti kaikkia pahoja tapojamme karsimaan ja muuttamaan!

    Käänny ihminen! Vielä on aikaa pelastua! Kun taivaat repeävät, jumalattomat lyyhistyvät maahan pelosta; he eivät ymmärrä mitä tapahtuu ja heidän pelkonsa pitää heitä kahleissaan.

    Mutta uskossaan vahva kumartuu rukoukseen Herran edessä silloinkin eikä ihmetys häntä valtaa: sillä hän tietää mitä tapahtuu.

    ---

    Se pieni vähemmistö ns. aktivistit jotka yrittävät herätellä ihmisiä, saavat poikkeuksetta vain sylkykupin aseman itselleen ja laajamittaista viranomaisvainoa.

    Tämä on kuin pikkulasten kiukuttelua, joiden pitää herätä mutta nukuttaa. Tämä on kuin pikkulasten kiukuttelua, jotka ovat tottuneet saaman kaupasta aina karkkia: he eivät paremmasta tiedä ja kiukuttelevat koska eivät paremmasta halua ymmärtääkkään.

    Älkää välittäkö sylkijöistä, vaan pitäkää Jeesus sydämessänne ja kääntäkää toinen poski: älkää antako vihan tarttua itseenne, muutoin kaadutte ja teidät itsenne pitää joku nostaa ylös.

    Mutta älkää myöskään lopettako, vaikka teitä vastustetaan: muistakaa, että te palvette Herraa ettekä näiden ihmisten mieltymyksiä tai mukavuudenhalua.

    Vaikka elämänne aikana saisitte vain yhden sielun kääntymään: on se kaksi kertaa suurempi teko taivaissa, kuin oman sielusi pelastus.


    Älkää antako periksi siinä missä tiedätte sydämessänne olevanne oikeassa mutta älkää myöskään jääkö typerysten kanssa kinaamaan liiaksi: silloin typerys saa oman nautintonsa härnätessään sinua.



    Oikaiskaa rienaajia kevyesti ja maltillisesti: ei rienaajien itsensä takia, he ovat tiensä valinneet vaan kaikkien muiden takia, jotta he näkevät että olette viisaita ja puhutte totuudesta.

    ----


    Osoittakaa Herran luomistyölle kunnioitusta elämällä maan antimista ja lääkitkää itseänne maan yrteillä ettei sairaus teitä kohtaa.

    He jotka takertuvat luonnottomuuksiin tuovat sillä vain itselleen suuremman sairauden - ei valheesta mitään hyvää synny.

    Jumalattomat syövät saastaa ja sanovat: "Sinä hullu!" kun näytät heille mikä on oikeasti hyvää.

    Hylätkää kaikki synteettinen kuin miten tilanteessanne pystytte - teollinen ruoka, vaatteet, telfonpannut; kaikki mikä myrkyistä on keitetty, koituu teille vain itsellenne häpeäksi ja turmioksi lopulta kun saastutatte maan ja ruumiinne.

    Eivät tiedepapit ymmärrä mitä tekevät - he ovat kuin lapsia joille on annettu maailmanlopun lelut. Eivät he ymmärrä, että kaikki mitä tarvitaan on jo luotu: ei siitä mitään hyvää seuraa, kun ihminen yrittää tehdä Luojaa paremmin ja ylpeilee tällä!

    Tiede ja tekniikka voi olla kiva harrastus ja pieni apu ihmiskunnalle: mutta kun siitä on tullut elämäntapa, päämäärä ja uskonto; se on rieunausta.

    ----


    Älkää huoliko tänään mitä huomenna tapahtuu. Antakaa Herralle se arvostus ja luottamus, että Hän tietää mikä teille on parasta vaikka ette aina ymmärräkään sitä itse.

    Rukoilkaa heti ensimmäisenä tekona aamulla kuin heräätte. Älkää rukoilko itsellenne mitään tai muillekaan mitään, vaan kiittäkää kaikesta mitä teillä on ja pyytäkää syntejänne anteeksi: luvatkaa yrittävänne tehdä hyviä tekoja jatkossa.

    Rukoilkaa viimeiseksi kun menette levolle: näin päivänne alkaa ja loppuu kiitokseen ja nöyrtymiseen, eikä huoli pääse sisällenne kun vahvistatte uskoanne.

    Älkää rukoilko kuin koirat: Jumalan vuoksi jotta miellyttäisitte häntä.

    Ei Hän tarvitse rukouksianne vaan hän haluaa, että elätte rakkaudellisesti. Rukoilkaa itsenne takia jotta tämän maailman lika valuisi teistä pois: huuhdelkaa itsenne joka päivä rukouksen puhdistavalla vedellä ja kiittäkää Jeesusta hänen armostaan!

    Tehkää mieluiten oma rukous mutta jos ette keksi tässä omani:

    Kiitos Jeesus, että minä olen elossa ja terve.

    Kiitoksia, että minulla on ruokaa ja juomaa.

    Kiitoksia, että on koti, rauha ja turva.

    Kiitoksia, että on rakkaita ihmisiä.

    Kiitoksia, että on tämä planeetta maa, aurinko, kuut ja tähdet: kiitoksia, että on.

    Anteeksi, että olen tehnyt syntiä.

    Nyt yritän pyhittää elämäni hyvien tekojen tekemiselle.

    Aamen.

    ---

    Ei ole kristittyä joka ei itkisi syntiensä tähden! Anna kyynelten virrata ja anna muuriesi sortua: ne muurit on tehty ylpeydestä ja pelosta, ne ovat tästä maailmasta.

    Itku katumuksen vuoksi on tämän maailman tekojen tekemistä tyhjiksi sinussa ja Jeesuksen armosta sinä synnyt uudelleen kun olet valmis päästämään irti tästä maailmasta ja sen pahuudesta.

    ----


    Tämä sukupolvi on näkevä uuden maailman: maailman, joka tulee nousemaan tämän babylonin tuhkasta kuin Feenix lintu.

    <a>http://henrimarkkumikaellentonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/143653-facebook-uskovaiset-bannii-sina-olet-antikristus-meditointi-on-harhaoppia</a>

    [:] 1. kirje Timoteukselle [:]

    Eksyttävät opetukset

    ---

    Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.

    He luottavat tekopyhiin valehtelijoihin, joiden omassatunnossa on polttomerkki.

    Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja syömästä ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka tuntevat ja uskovat totuuden, nauttisivat niitä ja kiittäisivät Jumalaa.

    Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan.

    Jumalan sana ja rukous pyhittävät sen.






    [:] Sananlaskut 9 [:]



    Puhdassydämistä Jumala rakastaa, puheissaan taitavaa kuningas suosii.

    Herra suojelee totuutta ja tekee tyhjiksi petturien puheet.

    Joka vääryyttä kylvää, se tuhoa niittää, hänen sauvansa särkyy ja mahtinsa murtuu.

    Siunattu se, jolla on hyvä sydän, hän antaa leivästään tarvitsevalle


    [:] Johanneksen ilmestys 17 [:]

    -----

    [:] Babylonin tuomio [:]

    Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi: "Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."

    Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

    Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.

    Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."

    Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.

    Enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä paljastan sinulle naisen salaisuuden ja häntä kantavan pedon salaisuuden, tuon, jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

    "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.

     "Tässä tarvitaan ymmärrystä ja viisautta. Seitsemän päätä tarkoittaa seitsemää vuorta, joilla nainen istuu. Myös kuninkaita on seitsemän.

    Viisi näistä on jo poissa, kuudes on vallassa. Yksi ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, hänen on määrä hallita vain vähän aikaa.

    Peto itse -- se, joka on ollut mutta jota ei enää ole -- on kahdeksas kuningas ja samalla yksi noista seitsemästä. Se joutuu tuhon omaksi.

    "Kymmenen sarvea, jotka näit, tarkoittavat kymmentä kuningasta, jotka eivät ole vielä nousseet valtaan mutta saavat myöhemmin kuninkuuden yhdessä pedon kanssa, kuitenkin vain hetkeksi aikaa.

    Yksissä tuumin he antavat valtansa ja voimansa pedon palvelukseen.

    Nuo kaikki käyvät taisteluun Karitsaa vastaan, mutta Karitsa voittaa heidät, sillä hän on herrojen Herra ja kuninkaiden Kuningas. Hänen kanssaan saavat voiton hänen uskollisensa, kaikki kutsutut ja valitut."

    Vielä enkeli sanoi: "Vedet, jotka näit, ne, joiden äärellä portto asuu, ovat kansoja, joukkoja, maita ja kieliä.

    Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon ja repivät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tuhkaksi.

    Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat.

    "Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kaikkia hallitsijoita."




    [:] Juudaksen kirje [:]

     Rakkaat ystävät!

    Muistakaa te, mitä Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat ennalta puhuneet.

    Hehän sanoivat teille, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka elävät jumalattomien himojensa vallassa.

    Nämä luokittelevat ihmisiä, vaikka itse ovat ajatuksiltaan maallisia, Henkeä vailla.

    Rakkaat ystävät, rakentakaa te edelleen elämäänne pyhimmän uskonne perustalle, Pyhässä Hengessä rukoillen.

    Pysykää Jumalan rakkaudessa ja odottakaa, että Herramme Jeesus Kristus armossaan johtaa meidät iankaikkiseen elämään.

    Armahtakaa niitä, jotka epäilevät.

    Pelastakaa ne, jotka voitte, temmatkaa heidät tulesta! Toisia taas säälikää kavahtaen heitä, inhotkaa jopa heidän ruumiinsa tahraamaa vaatetta.

    Hänen, jolla on voima varjella teidät lankeamasta ja riemun vallitessa asettaa teidät tahrattomina kirkkautensa eteen, ainoan Jumalan, hänen, joka on pelastanut meidät Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta, hänen on kirkkaus, korkeus, voima ja valta, ennen aikojen alkua, nyt ja ikuisesti.

    Aamen.



    [:] Saarnaaja 9 [:]

    Maailman menosta
    ---

    Minä havaitsin, että viisaudelle, suurellekin, saattoi käydä näin auringon alla:

    Oli pieni kaupunki, jossa oli vähän asukkaita. Sitä vastaan hyökkäsi mahtava kuningas. Hän saartoi kaupungin ja pystytti suuria piirityslaitteita sen ympärille.

    Kaupungissa asui köyhä mutta viisas mies. Hän olisi voinut pelastaa kaupungin viisaudellaan, mutta kukaan ei tullut ajatelleeksi sitä köyhää miestä.

    Niinpä minä sanon: Viisaus on parempi kuin voima, mutta köyhän viisautta vähätellään eikä hänen sanojaan kuunnella.

    On parempi kuunnella viisaan hiljaisia sanoja kuin houkkien johtajan huutoa.

    Viisaus on sota-aseita parempi.



    [:] 1. Johanneksen kirje 5[:]

    -----

    [:] Usko voittaa maailman [:]

    Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on syntynyt Jumalasta, ja jokainen, joka rakastaa isää, rakastaa myös hänen lastaan.

    Siitä me tiedämme rakastavamme Jumalan lapsia, että rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjään.

    Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.

    Kaikki, mikä on syntyisin Jumalasta, voittaa maailman. Ja tämä on se voitto, tämä on maailman voittanut: meidän uskomme.

    Kuka sitten voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

    [:] Todistus Jeesuksesta Kristuksesta [:]

    Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta -- ei ainoastaan veden, vaan veden ja veren. Ja Henki on todistaja, sillä Henki on totuus.

    Todistajia on näin kolme:

    Henki, vesi ja veri, ja nämä kolme todistavat yhtäpitävästi.

    Hyväksymmehän me ihmistenkin todistuksen, ja Jumalan todistus on paljon painavampi. Tämä on Jumalan todistus: hän on todistanut Pojastaan.

    Jokaisella, joka uskoo Jumalan Poikaan, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Jumalan todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan, hän kun ei usko itse Jumalaa.

    Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan.

    Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.

    [:] Jumala kuulee pyyntömme [:]

    Tämän kaiken olen kirjoittanut teille, Jumalan Poikaan uskoville, jotta tietäisitte, että teillä on iankaikkinen elämä.

    Me saamme rohkeasti lähestyä Jumalaa uskoen, että hän kuulee meitä, mitä sitten pyydämmekin hänen tahtonsa mukaisesti.

    Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme.

    [:] Rukous synnintekijän puolesta [:]

    Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei johda kuolemaan, hän rukoilkoon ja siten antakoon hänelle elämän; tarkoitan niitä, joiden synti ei ole kuolemaksi. Mutta on myös syntiä, joka johtaa sielun kuolemaan, ja sellaisen synnin vuoksi en kehota rukoilemaan.

    Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellaistakin syntiä on, joka ei johda sielun kuolemaan.

    [:] Jeesus Kristus, iankaikkinen elämä [:]

    Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta.


    Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.


    Me tiedämme myös, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, jotta tuntisimme hänet, joka on Todellinen.

    Ja tässä Todellisessa me elämme, kun olemme hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on tosi Jumala ja iankaikkinen elämä.

    Lapseni, pysykää erossa vääristä jumalista!


    [:] Roomalaiskirje 7 [:]


    Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle.

    Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista. Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina.

    Mitä meidän on siis sanottava? Onko laki syntiä? Ei toki. Mutta vasta lain vaikutuksesta tulin tuntemaan synnin. Himo olisi ollut minulle tuntematon asia, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse."

    Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

    En edes ymmärrä, mitä teen: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan.

    Tiedänhän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

    En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

    Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.

    Sisimmässäni minä iloiten hyväksyn Jumalan lain,  mutta siinä, mitä teen, näen toteutuvan toisen lain, joka sotii sisimpäni lakia vastaan. Näin olen ruumiissani vaikuttavan synnin lain vanki.

    Minä kurja ihminen! Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

    Kiitos Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen tähden! Niin minun sisimpäni noudattaa Jumalan lakia, mutta turmeltunut luontoni synnin lakia.


    [:] Matteus 13 [:]


    "Sillä paatunut on tämän kansan sydän, vain vaivoin he kuulevat korvillaan ja silmänsä he ovat ummistaneet, jotta he eivät silmillään näkisi, eivät korvillaan kuulisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä."

    ---

    Jeesus lähti ulos, meni järven rantaan ja asettui istumaan. Hänen ympärilleen kokoontui silloin niin suuri joukko ihmisiä, että hänen oli siirryttävä veneeseen. Hän istui veneessä ja väkijoukko seisoi rannalla ja hän puhui heille pitkään vertauksin.

    Hän sanoi: "Mies lähti kylvämään.

    Ja kun hän kylvi, osa siemenestä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät.

    Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta.

    Osa taas putosi ohdakkeisiin, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan. Mutta osa jyvistä putosi hyvään maahan ja antoi sadon, mikä sata, mikä kuusikymmentä, mikä kolmekymmentä jyvää.

    Jolla on korvat, se kuulkoon!"

    "Kuulkaa siis, mitä vertaus kylväjästä tarkoittaa.

    Aina kun joku kuulee sanoman valtakunnasta eikä ymmärrä sitä, tulee Paholainen ja sieppaa pois sen, mikä hänen sydämeensä on kylvetty. Tätä tarkoittaa tien oheen kylvetty siemen.

    Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta.

    Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.

    Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmistä, joka kuulee sanan ja ymmärtää sen. Nämä ihmiset tuottavat satoa: kuka sata, kuka kuusikymmentä, kuka kolmekymmentä jyvää."

    Poissa kummo

    • Foorumimoderaattori
    • ***
    • Viestejä: 328
    Vs: [:] Valkoisen Tiikerin Aikakirjat: Hylätkää saatanan systeemi! [:]
    « Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2014, 03:05:38 ip »
  •   0
  • Siirsin keskustelun "Politiikka" alueelta tänne koska avausviesti sisälsi huomattavasti enemmän uskonnollista sisältöä kuin politiikkaa.

    Toisaalta tämä teksti sisälsi ihan hyvää ja pohtivaakin settiä.. kaikkea en allekirjoita mutta jo alussa tuo varovainen "saatan olla väärässä" ja nöyrä "en tahdo olla johtohahmo"-tyylinen ajattelu ovat sellaisia asioita joista olen samaa mieltä kanssasi ja ovat tapoja joita itsekkin noudatan.

    Poissa piikku

    • Juniorijäsen
    • **
    • Viestejä: 67
    • Kohti humanistista teknokratiaa
    Vs: [:] Valkoisen Tiikerin Aikakirjat: Hylätkää saatanan systeemi! [:]
    « Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2014, 07:22:48 ip »
  •   0
  • Raamatun kaikki kirjat ovat pseudipigrafeja. Raamattu pystytään osoittamaan ihmisten tekemäksi. Lisätietoa www.understand.fi
    piikku

    Poissa Akseli

    • Täysjäsen
    • ***
    • Viestejä: 233
    Vs: [:] Valkoisen Tiikerin Aikakirjat: Hylätkää saatanan systeemi! [:]
    « Vastaus #3 : Elokuu 21, 2014, 10:01:52 ap »
  •   0
  • Kiitos kirjoittajalle, erittäin hyvä kirjoitus. Toivottavasti piikkukin alkaa ymmärtämään.

    Poissa piikku

    • Juniorijäsen
    • **
    • Viestejä: 67
    • Kohti humanistista teknokratiaa
    Gehennan muotoutuminen
    « Vastaus #4 : Marraskuu 10, 2014, 11:12:24 ap »
  •   0
  • piikku

     

    Tippaajia: ####

    Sinun antamiasi: #### Umk

    Muiden tipit: #### Umk

    Tipit yhteensä: #### Umk

    Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: