Kirjoittaja Aihe: Uudenvuodenlupaukset  (Luettu 1339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kummo

• Foorumimoderaattori
Uudenvuodenlupaukset
« : Joulukuu 27, 2013, 11:35:49 ap »
  •   0
  • 2014 AION

Aloitan taas aktiivisen blogaamisen

Aikoinaan kun sen aloitin (2011) niin tavoitteena oli kirjoittaa jokatoinen päivä. Kirjoituksissa tavoitteena oli tuoda jotain valtamediamyönteistä, jotain valtamediavastaista, oma mielipide ja vielä neljänneksi näkökulmaksi jättää avoimeksi lukian muodostaa oma mielipiteensä. Jaksoin tuota tahtia tuolla panostuksella 2-3kk ja sitten se väheni pariin blogiin viikossa josta vuoden loppua kohden pariin blogiin kuussa. Kyllä niitä n. 100 tuli kuitenkin kirjoitettua.

Vuonna 2014 jatkan hieman löysemmin. Tavoitteena on saada blogi per viikko mutta jos joku viikko jää välistä ni sitten jää. Olen tyytyväinen jo 30 hyvin kirjoitettuun tekstiin.

Musiikkijulkaisuja

Koitan vihdoin saada musiikkivideoita ulos. Alustavasti olen suunnitellut julkaisevani 3 mutta olen jo yhteen tyytyväinen.

Ikäväkyllä vuoden 2014 kappaleet eivät ole kovin poliittisia mutta 2015 sitten ;)

Elokuvapuoli auki!

Teen vuonna 2014 ensimäisen elokuvani. Aloitan dokkarilla ja katsoo ehtiikö tehdä jossain välissä myös viihde-elokuvan.

Näillä mennään tällä hetkellä. Muitakin suunnitelmia on paperilla ylhäällä mutta ne olkoon enemmän boonuksia kuin sellaisia "to do" juttuja.

Miun keskimääräinen uudenvuodenlupausten toteutumisprosentti on n. 50% pintaan. Aiemmin musiikkiin liittyvät lupaukset eivät ole ihan pitäneet mutta esimerkiksi vuoden 2010 olin kokonaan selvinpäin kuten lupasin ;D

Mitä te aiotte luvata?

Miten on aiemmat lupaukset pitäneet?

Poissa kummo

• Foorumimoderaattori
    Vs: Uudenvuodenlupaukset
    « Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2014, 02:53:20 ip »
  •   0
  • Tää ei ollu uudenvuodenlupaus mutta olin oikeestaan koko joulukuun ilman kahvia

Ekana päivänä join vielä kupin tai kaks kun unohdin aloittaa sen ekasta päivästä kiireiden takia

Sitten kerran olin kuskina ja kun mentii baariin ni oli jano.. muistin kahvilakon kun olin jo hörppinyt puoli kuppia nassuuni.. olin tilannu selkärangasta sen kahvin ku oon ennenki ollu kuski ja oikeestaa aina ku oon kuski ja baaris ni tilaan kahvia - se siis tuli vahingossa tavan takia olikohan 11. päivä

Sitten en muista oliko se vika päivä joulukuuta vai eka päivä tammikuuta kun join enskerran. Jos sitä yhtä baarivahinkoa ei lasketa ni mielestäni onnistuin kahvilakossa.

Olin sallinut itselleni teen juomisen vaikka siinäkin on kofeiinia. Join pääosin vihreitä teitä joissa sitä on vähemmän kun mustassa. Pidin joulukuun kahvista taukoa koska normaalisti oon juonu kaks kuppia kahvia viikossa, sitten heinäkuusta lokakuuhun join kupin päivässä ja loka-marraskuut meni kolme kuppia päivässä - en halunnut addiktoitua joten irrotin itseni siitä hetkeksi.. oli hyvät fiilikset, välil väsytti yöllä ja sillo teki mieli pysyä kofeiinin voimal hereil mutta aamut starttas tosi hyvin enkä kokenut olevani addiktoitunut ollenkaan (ne yöfiiliksetki liitty valvomiseen ei siihen että olisi jostain aineesta pulaa)

Poissa VKR

• Juniorijäsen
    • **
    Vs: Uudenvuodenlupaukset
    « Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2014, 04:33:02 ip »
  •   0
  • Eiköhän se ollut taas aika tehdä uudenvuodentavoite (ei ihan niin tiukka kuin -lupaus), ja laittaa kroppaa koville tammikuusta alkaen, eli treeniä! Myös lukemista lisättävä, voisi melkein jonkun sivuja per viikko määrän keksiä. P*skan syöminenkin saa loppua. Terveyttä ja sivistystä, ylväät on yritykset.

Eikä nämä oikein tahdo yleensä pitää, ainakaan alkuperäisessä muodossaan. Mutta parempi se on asettaa rimaa ylös, kuin jäädä samaan sontaan paikalleen seisomaan.

Tippaajia: ####

Sinun antamiasi: #### Umk

Muiden tipit: #### Umk

Tipit yhteensä: #### Umk

Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: