Kirjoittaja Aihe: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!  (Luettu 393 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sylettää !!!

  • Kunniajäsen
  • *****
  • Viestejä: 2698
NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
« : Huhtikuu 13, 2017, 02:15:48 ip »
  •   0
  • Tälläiseksi pelleilyksihän tämä touhu on mennyt  ??? ???

    [/Feministinen Via Crusis –pääsiäisnäytelmä: poliisi varautuu terroriuhkaan Helsingissä

    Yle kertoo Helsingin poliisin varautuvan Tukholman iskun jälkeen erityisellä tavalla Via Crusis –pääsiäisnäytelmään, joka toteutetaan Helsingin keskustassa perjantaina. Näytelmän Jeesus on tehty homomyönteiseksi naiseksi, mikä lisää loukkaavuutta ääri-islamistien mielissä.

    Miettikääpä hetki, minkälainen 2 naamaisuuksien ja tekopyhyyden valtakunta Suomi on nykyisin.

    Suomen laissa on pykälä jumalan pilkasta ja uskon rauhasta. Edellä mainittuja käytetään lähinnä kansalaisten mielipiteiden vaientamiseen, kun joku erehtyy sanomaan totuuksia esim. islamista.

    Kuitenkin samaan aikaan kulttuurimarxistit ottavat raamatun ja kääntelevät kaiken sen sisällön vastaamaan omia perversioitaan.

    Sanomattakin selvää, että tälläinen loukkaa ihmisiä, jotka todella uskovat raamattuun ja jumalaan.

    Mutta, kun asialla on kulttuurimarxistit, niin silloin ei ole tarvetta reagoida millään tahoilla !!

    Tupla standartit jyllää !!


    Linkki.
    http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/tama-jeesus-vihkisi-homoparit-paasiaisvaelluksen-paahenkilo-on-tana-vuonna-nainen-24338906/

    Poissa sylettää !!!

    • Kunniajäsen
    • *****
    • Viestejä: 2698
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #1 : Elokuu 18, 2018, 10:41:21 ap »
  •   0
  • Oulu muistetaan aivan toisenlaisista uskonnollisista ilmiöistä, kuin ateisti Karl Marxin yhdistämisestä kirkolliseen kontekstiin, mutta kehitys kehittyy. Oulun ”taiteiden yössä” nähtiin irvokas kabaree, jossa pastorit ja jopa piispa-kanditaatit hyppelivät seurakuntansa edessä hassusti pukeutuneina.

    Linkki.
    https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.wordpress.com/2018/08/18/marxilaisteologinen-seura-uudistaa-kirkkoa/

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #2 : ſyyskuu 05, 2018, 03:29:40 ip »
  •   0
  • Hyvänen aika, löydän tältä foorumilta itseni monen vuoden jälkeen, kun jo luulin kuolleeni! Kyllä elämä on ihmeellistä!

    Ihan muutamalla lauseella en kyllä onnistu kuittaamaan ev.lut. kirkon tilaa - tai ylipäätään minkään kirkon tilaa missään päin maailmaa - koska olen pureutunut jo vuosikausia pintaa syvemmälle tähän aiheeseen. Jos joku vaivaa, niin haluaa tietää enemmän, ja minua alkoi vaivaamaan Paavalin kirjoittama kohta galatalaiskirjeessään (3. luku), koska jos Jeesus Kristuksena oli niin Isä, poika kuin Pyhä henkinkin - kirkon opettama kolminaisuus oppi - niin jos kaikki nämä kirotaan ristille, niin eikö silloin ole Saatana vapaana?

    Näin Paavali kirjoittaa tästä luterilaisesta sijaiskärsimys ja ihmisuhrikultista:

    13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #3 : ſyyskuu 05, 2018, 03:57:10 ip »
  •   0
  • Ja sitten selvisi sellainenkin asia, että Paavali - hän on pääosin  Raamatun tekstin kirjoittamisten takana, joihin kristinusko perustuu - oli juutalainen rabbi, varakkaan perheen vesa ja Rooman kansalainen, joka oli saanut juutalaisopettajakseen maineikkaan Gamaliel Vanhemman. Sanotaan, että hän ei koskaan henkilökohtaisesti tavannut Jeesusta, mutta koska hän kolme vuotta myöhemmin sanotusta Jeesuksen ristiinnaulitsemisajankohdasta oli vielä tuomitsemassa juutalaisneuvostossa Stefanoksen kuolemaan, niin kaiken järjen ja logiikan mukaan hän on ollut myös samaisen juutalaisneuvoston jäsenenä tuomitsemassa Jeesuksen kuolemaan.

    Mutta - pidän itse erikoisena - Paavalin Raamatussa harrastamaa kiroamista. Hän kiroaa kaikki muut evankeliumit kuin itsensä tekemän ja niiden lukijat. Paavali olisi kirjoittanut tekstinsä ensimmäisellä vuosisadalla, niin todennäköisesti siellä oli sitten Jeesuksen tekemää tekstiä, joka kirottiin. Myöhemmin vuonna 309 Jeesus tuomittiinkin harhaoppiseksi ja hänen alkuperäiset tekstinsä määrättiin hävitettäväksi, jotka sitten löytyivät autiomaasta sinetöidyissä saviruukuissa vuonna 1948.

    Raamatussa Paavali kertoo kristinuskon tekemisestään näin:


    "2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

    1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

    Eli näin ollen tekijästä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä ja Paavali asettaa itsensä jopa Jumalan asemaan tässä.

    Kiroamisesta:

    Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

    Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."

    No nyt minä vasta kiinnostuinkin aiheesta - Paavali oli nimittänyt itsensä 13. opetuslapseksi ja väitti saaneensa Jeesukselta näyssä valtakirjan tehdä uskonto.


    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #4 : ſyyskuu 05, 2018, 04:19:46 ip »
  •   0
  • Minun silmissäni tuo valtakirja alkoi näyttämään kyllä aika kyseenalaiselta väitteeltä - varsinkin sen jälkeen, kun löydin Raamatusta Jeesuksen sanomana tämän kohdan, jossa ehtona on tekojen tekeminen, eikä edes minkälaisten tekojen tahansa.

    Matt.7:

    19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
    20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
    21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka TEKEE MINUN TAIVAALLISEN ISÄNI TAHDON.
    22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta
     ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
    23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    Ja Paavali puolestaan perustelee tekemäänsä kristinuskonoppia tällä tavalla:

    Kirje roomalaisille, luku 7, Paavali puhuu

    14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
    15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
    16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
    17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
    18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
    19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
    20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
    21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
    22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
    23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
    24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
    25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

    Lopputulos on siis PALVELLA mielellä Jumalan lakia ja PALVELLA lihalla synnin lakia, ja hän kertoo, että miten hän tämän itselleen oikeuttaa ja siten myös uskovaisille, joten eipä tarvitse ihmetellä tämän päivän kirkon syvistä syöereistä löytyviä merkillisyyksiä. Tosin tässä tulee nyt kyseenalaiseksi myös Paavalin käsite Jumalasta. Ja jatkotutkimuksissa selviää, että kyseessä ei olekaan se sama Isä Jumala, josta Jeesus puhuu, vaan VT:n Baal-jumala, pakanajumala, jonka eräs nimi oli Rooman vallanaikana Sol Invictus, auringonjumala.

    Tästä vakuudeksi vielä piispa Huovisen sanat:

    Kirkko- ja kaupunki lehdestä, piispa Huovinen:

    ”Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus”.

    Tai kuten samaisen lehden sivulla teologian tohtori Tarkki luonnehtii tätä kristinuskon muotoa veriseksi vampyyriuskonnoksi. Isot kirjaimet ko. lehden sivuilta:

    JOS VERISTÄ SIJAISKÄRSIMYSTÄ KOROSTAVA KRISTINUSKO TULISI MARKKINOILLE NYT, SE TODENNÄKÖISESTI KIELLETTÄISIIN TAI SAISI AINAKIN K18-MERKINNÄN.

    https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kristinusko-2-0


    Onko siis mikään ihme, että kirkko on kriisissä, mutta onko tämä kriisi edes millään enää korjattavissa, jos kansalaisia on johdettu saantananpalvonnalla - siis okkultisin riittimenoin verenjuonnilla ja ruumiinsyönnillä - 2000 vuotta harhaan?!

    Paavalin opetuksilla ja jutuilla ei siis todellisuudessa ollut mitään tekemistä Jeesuksen puheiden kanssa - selvisi, kun löydettiin nuo papyruskääröt autiomaasta. Niistä myös selvisi, että Jeesuksella oli kaksoisveli. Mutta ennen kaikkea kriisinpaikka kirkolla on nyt se, että Jeesus on jo 2000 vuotta puhunut siitä mikä on meidän tämän päivän todellisuus kvanttifysiikan silmin nähtynä. Hän nimittäin sanoi jo 2000 vuotta sitten näin:

    "Lähtekää liikkeelle siitä, mikä ei näy, ja pyrkikää löytämään näkyvän päämäärä. Silloin ajatus virtaa esiin ja paljastetaan teille, kuinka usko näkymättömiin on ollut niissä, jotka ovat näkyviä, mutta kuuluvat syntymättömälle Isälle. Jolla on korvat, se kuulkoon!"




    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #5 : ſyyskuu 05, 2018, 04:30:35 ip »
  •   0
  • Olemme nyt tieteessä ja sanassa tietoisuus. Laitan katsotavaksi (suomen kielinen tekstitys myös) kvanttifyysikon  luentoja tästä aiheesta. Me elämmekin ajatusuniversumissa.

    Tietoisuuden ensisijaisuus

    https://www.youtube.com/watch?v=ETynDYINhOY

    Lyhennetty versio - Einsteinin unelma on toteutunut - suuri älyllinen yhtenäiskenttä

    https://www.youtube.com/watch?v=HUlDiua2BcA&t=10s

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #6 : ſyyskuu 05, 2018, 04:46:29 ip »
  •   0
  • Hei eivät puhu uutta asiaa, mutta nyt todistettua asiaa. Jo liki 100 vuotta sitten ns. deterministiset lait muuttuivat pelkiksi tilastollisisi todennäköisyyksiksi, kun päästiin tutkimaan atomia pienempiä hiukkasia. Tämän mukaan mikä tahansa ilmiö on tieteenvalossa mahdollinen, mutta ei todennäköinen. Jos noppa näyttää lukua kuusi - se ei ole laskettavissa minkään heittonopeuden, heittokulman tai vastaavan perusteella, vaan kyseessä on aina vain joko sattuma tai tarkoitus - ihme tai ihmeellinen sattuma. Näin on kyse myös koko meidän elämästämme ja siihen liittyvistä sattumista ja tapahtumista - kohtaloista.

    Minua henkilökohtaisesti kiinnosti Jeesuksen puhutut ihmeteot - siinä meillä olisi esimerkkihenkilö,  joka halutessaan pystyi vaikuttamaan atominytimen reaktioiden lopputuloksiin, niinpä perehdyin aiheeseen tältä kannalta. Viimeksi tarkastin - mutta myös Suomen ensimmäinen ydinfysiikanprofessori Laurikainen on luennoissaan käsitellyt aihetta - Ohion yliopistolta, että - todella - tieteellisesti ajatellen tämä on mahdollista; kyky pystyä vaikuttamaan atominytimen reaktioihin ja lopputuloksiin.

    Huikeaa! Aivan mahtavat potentiaalit - kuten muistaakseni ydinfyysikkokin luennossaan mainitsee.

    Olisikohan aika kaivaa esille ne Jeesuksen oikeat opetukset ja tarkastella tuota veristä vampyyriuskontoa uusin silmin ja ihmetellä, että miten ja miksi juutalaisten toimesta olemmekin päätyneet  hysteerisiksi ja vailla järkeä oleviksi markkinatorivouhkaajiksi, kun olisimme rahavallan sijasta voineet oppia hankkimaan kaiken tarvitsemamme vain sormia napsauttelemalla?

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #7 : ſyyskuu 05, 2018, 04:54:17 ip »
  •   0
  • Vielä aloittajalle laittamistaan linkeistä - todellisuudessa he yrittävät kertoa ihan sitä samaa kuin minäkin tässä; nykyinen kristinusko on todellisuudessa saatananpalvontaa.

    https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.wordpress.com/2018/08/18/marxilaisteologinen-seura-uudistaa-kirkkoa/

    Kyse on kaikkea muuta kuin hauskuudesta - kauhistuu jos ymmärtää, että mitä todellisuudessa kristinuskossa ja sen opeissa on tapahtunut.

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #8 : ſyyskuu 08, 2018, 11:42:53 ap »
  •   0
  • Oikeastaan kummallisin asia, jonka Raamatusta löysin oli se, kun Jeesus sanoi hänet lähettänyttä Isää - jota uskovaiset ja uskonto  kutsuvat Jumalaksi - ihmiseksi. Tämä löytyy Johanneksen evankeliumista - on 30-luvun suomennoksessa ja tarkistettuna kaikissa sitä vanhemmissa, mutta kohta on poistettu 90-luvun Raamatun suomennokseen.

    Johanneksen evankeliumi, luku 8:

    13. Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
    14. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.
    15. Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
    16. Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänyt.
    17. Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.
    18. Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt."

    Uskonnonkin mukaan Jumala siis on ihminen.

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #9 : ſyyskuu 08, 2018, 11:53:27 ap »
  •   0
  • Johanneksen Ilmestykseen - Ilmestyskirjaan - vastaavasti liittyy monta merkillistä asiaa. Tutkitun tieteen mukaan Ilmestyskirja olisi kirjoitettu viimeistään toisen vuosisadan alussa. Sellaiset 1400 vuotta aikaisemmin kuin Kolumbus löysi Amerikan.

    Ilmestyskirjan mukaan lopunajan tapahtumat lähtevät käyntiin kun maasta ostettujen lukumäärä 144.000 tulee täyteen. He laulavat samaa laulua ja soittavat samaa soitinta, jota eivät muut voi kuulla eivätkä oppia.

    144.000 on maya-intiaanien kalenterijakso nimeltään baktun, joista viimeinen - järjestyksessä 13. - päättyi 21.12.12 - kuten varmaan  vielä muistatte, ja lopunajan kaupungin muurissa (löytyy Ilmestyskirjan viimeisistä luvuista) on 12 opetuslapsen 12 nimeä = 144.

    Siellä ei ole 13 opetuslasta, vaan 12 - Paavali julisti itse itsensä 13. opetuslapseksi. Mutta kummallista on myös se, että kun löytyivät nämä autiomaahan sinetöidyissä saviruukuissa haudatut papyruskääröt (Nag Hammadin kirjasto) vuonna 1948 ja Jeesuksen alkuperäisten sanojen kokoelma, niin niiden tietojen mukaan ei ole ollut edes mitään 12 opetuslasta.

    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #10 : ſyyskuu 08, 2018, 12:30:33 ip »
  •   0
  • Olen tietysti kysellyt perustietoja uskovaisilta, mutta logiikka tipahtaa jo sillä kohdalla, että monet eivät ymmärrä, että mitä tekemistä tällä on Kolumbuksen kanssa?! On vaikea selittää, että ei toisella puolella maapalloa - meidän puolella - olisi voinut olla mitään tietoa maya-intiaaneista tai heidän kalenteristaan ensimmäisellä tai toisella vuosisadalla, jos kerran aluetta, mannerta - Amerikkaa, jossa he asuivat - ei oltu vielä edes löydetty. Vai mitä?

    Mutta ei yhteys löydy ainoastaan Raamatun kautta, vaan myös heidän omasta eepoksestaan Popol Vuhista, joka kertoo heidän olevan lähtöisin Kaldeasta - alueelta lähteltä Israelia jo tuhansia vuosia ennen ajanlaskun alkua. Ja oikeastaan juuri tuo. Ilmestyskirjan luku 13 johdatti heidän jäljilleen, koska Ilmestyskirjassa annetut pedon merkki kuusisataa kuusikymmentä kuusi ja koodi saa tulenkin laskeutumaan taivaasta maahan yhdistävät tiedon Vanhassa testamentissa tällä tavalla:

    Ilmestyskirja, luku 13.

    13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.


    Toinen aikakirja, luku 9:

    13. Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa.

    Joka tapauksessa siellä VT:ssä on sitten tarinaa pappien itsensä viiltelystä, jotka veriset rituaalit yhdistyvät maya-intiaanien vastaaviin, ja eräässä kisassa profeetta saa sitten tulenkin lyömään taivaasta alttariin. Maya-intiaanit harrastivat myös ihmisuhrikulttia. Näin vielä Uudessa testamentissa Paavali vakuuttaa, että Jumala on mielissään hyvältä tuoksuvasta uhrista. Aiemmat lauseet Vanhasta testamentista, mutta viimeinen on UT:sta ja Paavalin sinne kirjoittamaa.

    - "Herra tunsi uhrisavun tuoksun" (1 Moos. 8 )
    - "Kun te uhraatte minulle ruokaani, rasvaa ja verta" (Hes. 44)
    - "tuotte määräaikana kaikki minulle kuuluvat uhrilahjat, minun tuliuhriruokani, tuoksuvat tuliuhrini, jotka ovat minulle mieluisat." (4 Moos. 28)
    - "Kukaan pappi Aaronin suvun jäsen, jolla on jokin vamma, ei saa astua uhraamaan Herralle kuuluvia tuliuhreja; vammansa takia hän on kelpaamaton uhraamaan ruokaa Jumalalle. Hän saa silti syödä Jumalan ruokaa, sekä erityisen pyhää että pyhää" (3 Moos. 21)
    - "onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle" (Ef. 5)"

    Melkoista kannibalismia tämä luterilainen(kin) uskonto, ja jos uhrikulttia pidetään pakanuutena, niin minkälaista pakanuutta sitten onkaan ihmisuhrikultti?! Jumalaksi on nimetty Baal-pakanajumala.

    Joka tapauksessa Raamatusta löytyy myös  ennustus, että uhrikukkulapapit itse tullaankin teurastamaan. Ja kun Jeesuksen nimeä väännellään kaikille kielille miten milloinkin, niin onko mahdottomuus, että tässä se olisikin Joosia? Ennustus kuuluu näin:

    Kuningastenkirjan 13. luku

     2. Ja hän huusi alttaria kohti Herran käskystä ja sanoi: "Alttari, alttari, näin sanoo Herra: Katso, Daavidin suvusta on syntyvä poika, nimeltä Joosia. Hän on teurastava sinun päälläsi uhrikukkulapapit, jotka polttavat uhreja sinun päälläsi, ja sinun päälläsi tullaan polttamaan ihmisten luita."

    Ilmeisesti Jumala - se VT:n Jumala - halusi suojata nyt uhrikukkulapappien aseman, koska tällainen ohje sieltä löytyy, ja Jeesuksen ihmeteot ja tietäminen ovatkin Uudessa testamentissa häneen liitettyjä elementtejä:

    VT 5Moos ja 13 luku:

    "1. Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa
    sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
    2. ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
    3. niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.
    4. Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
    5. Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi."




     



    Poissa sirpa

    • Uusi jäsen
    • *
    • Viestejä: 36
    Vs: NYKYINEN EVLUT KIRKKO !!
    « Vastaus #11 : ſyyskuu 08, 2018, 01:13:01 ip »
  •   0
  • Niinpä Paavali, pitkälle oppinut juutalainen rabbi oli sekä neuvoston jäsen, joka määräsi Jeesuksen kuolemaan että myös kirjoitti tämän ihmisuhrikultin ja vampyyriuskonnon normit, joita varsinkin luterilainen kirkko noudattaa aina ehtoollisella verenjuontiin ja ruumiinsyöntiin asti. Kyseessä on okkultiset menot - mikä tulee esille myös Paavalin muiden kiroamisessa - myös kirkko on julistanut milloin mitäkin kirkonkiroukseen. Ja onhan sekin mielenkiintoista, että esimerkiksi noitakokeissa käytettiin kelluntakoetta, joka olisi todistanut henkilön noidaksi, jos hän olisi pystynyt levitoimaan kuten Jeesuksen kerrotaan pystyneen.

    Mutta ei tässä vielä kaikki, koska ennustus kertoo myös holokaustista; kerrotusta 6 miljoonan juutalaisen tuhosta toisen maailmansodan aikana. Siis näin:

    Ensimmäinen kuningastenkirja 13

    "Ja hän huusi alttaria kohti Herran käskystä ja sanoi: "Alttari, alttari, näin sanoo Herra: Katso, Daavidin suvusta on syntyvä poika, nimeltä Joosia. Hän on teurastava sinun päälläsi uhrikukkulapapit, jotka polttavat uhreja sinun päälläsi, ja sinun päälläsi tullaan polttamaan ihmisten luita."

    Tämän mukaan holokaustissa olivat  asialla siis itse uhrikukkulapapit,  juutalaiset.

    Tämähän on nyt selvinnyt. Ei ole salaisuus, että Saksan teollisuus - ja edelleenkin koko pankkimaailma - oli/on pitkälti  juutalaisimperiumin hallussa. Tuo monopolifirma oli  nimeltään IG Farben, jonka eräs jäsen oli lääkeyritys Bayer. Uutisissa oli hiljattain tieto, että Bayer oli se, joka rahoitti julmat kokeet juutalaislapsille keskitysleirillä - ei SS - ja samoin Farben oli se, joka toimitti kaasukammioihin tuon ihmiset surmanneen myrkyn Zyklon B:n.

    Ja on myös tiedustelupalvelun raportti Red House Report, joka kertoo siitä, että miten sodan jälkimainingeissa sovittiin kansallissosialistien uudelleen valtaannousu  Natsi-Saksan jatkoksi. Me kutsumme sitä nykyään Euroopan Unioniksi.

    Tämä blogikirjoitus on tehty keväällä 2009, kun vasta syksyllä 2009 astui voimaan Lissabonin sopimus, EU:n perustuslaki, joten kirjoittaja ei vielä edes tiedä, että miten lähelle hän osui.

    http://kaarle.puheenvuoro.uusisuomi.fi/14700-paljastus-salainen-raportti-kuvaa-miten-natsit-suunnittelivat-neljannen-valtakunnan-eussa

    Juutalaiset tarvitsivat ennustuksen mukaan 6 miljoonaa ihmisuhria, jotta he saivat oman valtion. Tämä toteutui holokaustilla, ja  Saksan silloinen valtiovarainministeri Konrad Adenauer (myös EU:n perustajajäsen) lähetti vuonna 1948 perustetulle Israelille  vuonna 1952 rahat ikään kuin korvauksena kansanmurhasta. Saksa sai tuolloin valtiovelkansa Maailmanpankilta anteeksi.

    Raamatussa, kun puhutaan Israelista, niin kyse on Israel nimisestä miehestä, jolla oli 12 poikaa, ja näiden poikien jälkeläiset ovat tuo Raamatussa puhuttu Israelin kansa - eivät muut. Nykyään tarinaa 12 pojasta ja Israelin kansasta pidetään jälkeenpäin tuotettuna. Tämän päivän juutalaisilla ei ole geneettistä yhteyttä toisiinsa, vaan kyse on vain uskonnosta ja juutalaisuskontoon käännynnäisistä  mm. kasaarijuutalaiset Aasiasta - toisin kuin romaanit, jotka ovat yhtenäistä, geneettistä heimoa.

     

    Tippaajia: ####

    Sinun antamiasi: #### Umk

    Muiden tipit: #### Umk

    Tipit yhteensä: #### Umk

    Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: