Kirjoittaja Aihe: Ekokommuuni Pohjois-Karjala  (Luettu 194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luomukala

• Uusi jäsen
  • *
Ekokommuuni Pohjois-Karjala
« : Tammikuu 30, 2017, 04:30:36 ap »
  •   0
  • Täällä ois isot tilat mm. hylättyjä koiria, kissoja pitää.

Itse haluaisin erityisesti, hevosia pelastaa joita viedään teuraaksi pikkujuttujenkin takia, kun eivät enää voi esim. hypätä esteitä.

Laitan tähän siis ilmoituksen, jos tällainen kommuuni-asuminen kiinnostaisi jotain muutakin. Smile

Talo on iso vanha maatila, jossa n. 7 hehtaaria peltoa. Tarkoitus olisi siis, alkaa viljelemään maata ja hankkia kotieläimiä, kuten kanoja. Lisäksi työskentelen monien innovatioiden parissa mm. uuden sukupolven aquaponics ja mikrolevä, joten aiheen kiinnostus olisi suotavaa.

Myöskin kaikki yrttilääkintä jne. kiinnostaa omavaraisuuden lisäksi ja olen asiaa opiskellut muutamia vuosia.

Sijaitsee Joensuussa, Pohjois-Karjalassa: maaseudulla, missä on luonnonrauhaa eikä naapureita.

Talossa on n. 200 neliötä käytössä nyt, mutta kokonaisuudessaan n. 1000 neliötä asumistilaa, mutta muu osa on remontissa. Voisimme siis myös remontoida taloa, ja sitämukaa: taloon mahtuisi enemmän ihmisiä.

Pihalla on erikseen sauna joka lämpiää puilla. Lisäksi iso parinsadan neliön hirsitalli, johon pienellä vaivalla tusinallekin hevoselle pilttuut voisi rakentaa: kaksi pienempää pihamökkiä myös. Lisäksi vanha navetta, jossa puoliksi katto jo remontoitu valmiiksi.

Tässä on kuvia tilasta. Yhteinen keittiö ja suihkutilat. Huoneita on käytössä tällä hetkellä 4, mutta kahteen huoneeseen mahtuu kaksi henkilöä hyvinkin.

Olen itse vuokralla, vuokrantaja on antanut luvan: alivuokrasopimuksien tekemiseen mutta sisätiloissa, ei saa pitää isompaa määrää eläimiä muutama koira ja kissa on esim. OK.

Kuvia talosta:

http://aijaa.com/33cHfa

Tässä projekti kalankasvatuksesta:

https://docs.google.com/document/d/1G1x9KQHbpC8MnAkLfINJNVyX1aLzpZb71ZrL9IoeIos/edit

Laita viestiä [email protected]

Tippaajia: ####

Sinun antamiasi: #### Umk

Muiden tipit: #### Umk

Tipit yhteensä: #### Umk

Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: