Kirjoittaja Aihe: Mun-Go Maailmanpelastusprojekti Esittäytyy!  (Luettu 973 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antonio87

• Uusi jäsen
  • *
Mun-Go Maailmanpelastusprojekti Esittäytyy!
« : Joulukuu 07, 2014, 03:01:46 ip »
  •   0
  • Olen seurannut nyt muutaman kuukauden ajan verkkomedian uutisia, ja saanut tärkeää tietoa etenkin Ukrainan tapahtumista, jotka ovat nostaneet esille kolmannen maailmansodan uhan. Siksi päätin nyt esitellä koko foorumin väelle Mun-Gon, joka mm. pyrkii nimenomaan estämään kansainvälisen suursodan.

Itsenäisyyspäiväksi teimme (minä ja Mikael Kivivuori, Mun-Gon toiminnanjohtaja) kaikille presidenteille ja kansanedustajille kirjetervehdykset, joten useimmilla päättäjillä on nyt toivottavasti ainakin muistissa, että tällainen järjestö on olemassa, kun tulemme aivan varmasti ottamaan yhteyttä heihin myös tulevaisuudessa.

Mun-Go lähti liikkeelle ensiksi musiikkiprojektina, jonka tavoitteena oli tuoda musiikin avulla ihmisten tietoisuuteen Suomea ja maailmaa uhkaavia asioita. Siinä vaiheessa tulin itse mukaan kuvioihin. Liike on pikkuhiljaa laajentunut mm. tekemään ruoka-apua Mikaelin kotikaupungissa Raumalla, mikä on esimerkki käytännön työstä. Tärkein tavoitteemme on kuitenkin aikaansaada maailmanlaajuinen joukkoliike, joka painostaisi johtavat poliitikot tekemään yhteistyötä yhteisten uhkien torjumiseksi. Vaikka viesti on yksinkertainen, liike kasvaa hyvin hitaasti, muun muassa sen takia että ihmiset eivät koe maailman tai Suomen olevan juurikaan minkäänlaisessa vaarassa. Tämä on väärä oletus, ja koitamme sen oikaista. Siinä verkkomedia on tärkeä tekijä.

Haluan osaltani kiittää Janusta ja koko verkkomedian tiimiä arvokkaan työn tekemisestä. Ollaan päästy siihen tilanteeseen, että luotettavaa tietoa saadaan esille, mutta on vielä paljon työtä tehtävänä, jotta ihmiset kaikkialla, myös Suomen ulkopuolella, saadaan "puhaltamaan yhteen hiileen" tärkeimpien uhkien torjumiseksi. Olemme valmiita tekemään yhteistyötä tosissamme suurimpien uhkien estämiseksi!

Siispä suosittelen nyt Mun-Goa kaikille verkkomedian lukijoille. Käykää tutustumassa seuraaviin sivuihin:

www.mun-go.com
    www.suomenpelastusprojekti.fi

Ja, käykää tykkäilemässä Mun-Gon facebookin sivuja, ja suomenpelastusprojektia ja maailmanpelastusprojektia. Jokainen tykkäys on tärkeä askel eteenpäin joukkoliikkeen syntymiseksi!

Lämpimin terveisin,

Antti Honkasalo

Tippaajia: ####

Sinun antamiasi: #### Umk

Muiden tipit: #### Umk

Tipit yhteensä: #### Umk

Send bitcoins to
    Summa:
    Umk (minimi 0.2, maksimi 2, käytettävissä 0 Umk)
    Kommentti: